دانلود بازی -جی تی ای4 -برای اندروید

دانلود بازی و برنامه اندروید-لوکس روید

محل تبلیغ شما تهران گراف


دانلود بازی -جی تی ای4 -برای اندروید

ا

دون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و … و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود . این بازی پس از موفقیت های فراوان در کنسول های مختلف و البته کامپیوتر ، اکنون آماده شده است تا کاربران اندروید را نیز برای مدت زیادی به خود مشغول کند . اگر شما نیز در گذشته از انجام این بازی لذت برده اید حتما هم اکنون می تواند یک حس نوستالژیک برایتان داشته باشد و اگر تا کنون موفق به انجامش نشده اید ، حتما پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید .

این ویرایش نیز همانند Grand Theft Auto III که پیشتر در اندرویدها قرار گرفته بود به صورت کامل بوده و تنها تغییرات انجام شده بر روی آن به منظور سازگاری با با اندروید می باشد .

بازی Grand Theft Auto: Vice City، تجربه ای متفاوت در سری بازی های جی تی ای !

سبک جدیدی از سری بازی های جی تی ای، Grand Theft Auto: Vice City است که به صورت گیم پلی جهان آزاد برای کاربران سیستم عامل اندروید عرضه شده است. مطابق نسخه های دیگر این مجموعه از بازی ها، کل بازی حول یک داستان پیش می رود اما کاربر در هر لحظه می تواند به صورت آزاد به بازی به پردازد و ساعت ها خود را سرگرم کند.

خلاصه ای از داستان بازی :

خانواده فورلی گروهی جنایتکار است که در شهر به طور سازمان یافته دست به جنایت می زند. تامی ورستی سربازی از این خانواده است و در بزه کاری های خانواده شرکت دارد. در سال 1971 دون فورلی رییس و بزرگ خانواده به تامی دستور می دهد که شخصی را به قتل برساند. تامی برای انجام ماموریت به مخفیگاه آن شخص می رود اما در دام 11 نفر گرفتار می شود و او را محاصره می کنند. همه 11 نفر توسط تامی کشته می شوند و به او لقب قاتل هارود را می دهند. او نمی داند که چگونه این 11 نفر از چه کسی دستور گرفته اند. این اتفاق 15 سال زندان را برای تامی به همراه دارد.

خانوادهٔ فورلی تصمیم به پیشرفت مواد فروشی خود در شهر وایس سیتی میگرند، در حالی که تامی از زندان آزاد می‌شود و سانی فورلی نمی‌خواهد که تامی مزاحم او بشود. بنابراین بلافاصله بعد ازینکه وی در سال ۱۹۸۶ از زندان آزاد شد او را برای ملاقات کن روزنبرگ به وایس سیتی می‌فرستد تا با خانوادهٔ ونس، ویکتور و لنس، معاملهٔ کوکائین  کنند. نقشهٔ سانی فورلی این است که وقتی تامی در وایس سیتی به نوایی رسید، وی را از بین ببرد و تجارت وی را خود در دست بگیرد.

شروع بازی :

در حال معامله لنس و ویکتور با تامی توسط یکی از باندهای اوباش محاصره می‌شود و همراهان تامی، هری و لی به همراه ویکتور ونس (برادر لنس) کشته می‌شوند. تامی به طرز معجزه آسایی از مهلکه گریخت. اما او مجبور به ترک مواد و پولها در محل معامله شد. وقتی که وی جریان را برای فورلی تعریف می‌کند، او عصبی می‌شود و وی را تهدید می‌کند اما تامی قول می‌دهد که پولها و مواد را پس گرفته، و مسئول این محاصره را پیدا کند. داستان اصلی بازی وقتی شروع می‌شود که تامی با لنس ونس ملاقات کرده، و تصمیم همکاری با هم را می‌گیرند.


 

آشنایی با شهر وایس سیتی :

شهری خیالی در بازی جی تی ای است که شباهتی با شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا دارد. وایس سیتی در واقع به معنای شهری پر از گناه و فساد و تباهی است. محیط بازی در سال 1980 است و به دهه 1980 میامی اشاره دارد. این شهر از دو جزیره بزرگ و شش جزیره کوچک تشکیل شده‌است که آن دو جزیره توسط آب‌های زیادی از هم جدا می‌شوند. این شهر چهار بیمارستان (در هر جزیره دو تا) و چهار پاسگاه پلیس (در هر جزیره دو تا) دارد و وقتی که بازی کننده دستگیر یا زخمی می‌شود بازی از آنجا شروع خواهد شد. در شهر تاکسی‌هایی وجود دارد که بازی کننده را به یک مکان انتقال می‌دهد و از او کرایه‌ای دریافت می‌کند و این اولین بازی بوده که از این روش استفاده کرده‌است. وجود ارتش و ایستگاه آتش نشانی در شهر از دیگر مناقط موجود می باشد.

ویژگی های اصلی بازی Grand Theft Auto: Vice City :

- گیم پلی جهان آزاد

- گرافیک بسیار بالا

- موسیقی متن عالی همراه با صحنه های جذاب

- وجود دیالوگ در حین بازی

- امکان انجام ماموریت های متنوع و مختلف حین بازی

 

راهنمای نصب بازی :

پس از آنکه فایل apk را نصب کردید فایل دیتا را از حالت زیپ (فشرده) خارج کنید. اکنون پوشه com.rockstargames.gtavc را در مسیر Android/obb و در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود کپی نمایید .

 42325 grand theft auto vice city windows screenshot sounds easy enough بازی جی تی ای وایس سیتی Grand Theft Auto: Vice City اندروید

 

42381 grand theft auto vice city windows screenshot one of the cooler بازی جی تی ای وایس سیتی Grand Theft Auto: Vice City اندروید

» کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده :www.javanmobile.com

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم

دانلود فایل دیتا با لینک مستقیم

مناسب برای اندروید  ۲.۳ و بالاتر

 

حجم : فایل نصبی ۳.۹ مگابایت و فایل دیتا ۱ گیگابایت

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 467

تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 شهريور 1394 ساعت: 16:22
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دانلود بازی و برنامه اندروید-لوکس روید)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف